Promovare, promovare, promovare ...



promovare Cand ajungeti sa faceti un site va ganditi ca veti fi pe prima pagina cu afacerea dvs., cu foarte multe cuvinte de cautare si clientii vor suna continuu. Se poate realiza acest lucru doar ca nu este asa de simplu. Sunt 2 posibilitati sa apareti pe prima pagina: veti fi gasit in cautarile organice de la google (SEO) sau in anunturile cu plata (SEM).

Promovare SEO

promovare Motorul de cautare de la google, Goolebot parcurge toate site-urile din lume, culegand informatii pentru google index, Obiectivul pentru SEO este listarea pe prima pagina. Pentru aceasta se aleg cuvintele cheie cara va potenteaza cel mai mult afacerea. Se alege zona geografica, orasul unde se doreste promovarea. Se creeaza, modifaca continutul pentru site, care trebuie sa fie relevant pentru cuvintele alese. Se inscrie adresa site-ului in alte siteuri care care permit acest lucru (backlink). Aceste siteuri trebuie sa fie bine pozitionate de catre google, adica sa aibe un PR (pagerank) cat mai ridicat. Se aleg mediile de promovare: Inscrierea in site-urile de specialitate in acord cu serviciile produsele de vanzare. Se creaza pagini pentru mediile sociale: Facebook, Google+, Twiter, ect... Se creaza un blog unde se scriu articole despre activitatea firmei si promovarea serviciilor, produselor.

AVANTAJE:
1. Costuri mici. Mult mai mici decat la goole adwords.
2. Sunt listate pe google doar putine cuvinte cheie relevante pentru afacerea dvs.

DEZAVANTAJE:
1. Listarea pe goole este foarte dinamica, apar site-uri noi care doresc sa promoveze aceleasi cuvinte, sau competitorii isi modifica strategia. Pozitionarea de la un moment dat nu este "batuta in cuie".
2. Modificarile care se fac pentru o pozitionare mai buna nu sunt luate in seama de catre Google decat dupa vizitarea site-ului de catre Googlebot si aceasta dureaza.

Promovare Google AWDORDS

promovare Goole AdWords foloseste o modalitate de reclama care te propulseaza direct pe prima pagina si pentru care platesti doar pentru vizitatorii care acceseaza pagina ta. In maximum 24 de ore dupa ce este efectuata plata la goole, siteul este vizibil pe prima pagina pe google.ro

Costul unui clik este stabilit in urma uniei LICITATII pentru fiecare grup de cuvinte alese pentru promovare. Daca se liciteaza un cost prea mic anuntul nu apare listat. Daca se liciteaza un cost si el este cel mai mare se socoteste costul ca fiind costul licitantului imediat urmator plus catva banuti. Astfel daca licitati 1,5lei per click pentru cuvintele "incalzire in pardoseala" si acesta este cel mai mare cost, licitantul urmator a oferit 0,80lei, costul per click este de aprox. 0,85lei. Se poate opta pentru o strategie de marketing AGRESIVA, cand se liciteaza intotdeauna cel mai mare cost, anuntul va aparea primul listat, o strategie MODERATA, cand se alege un cost mediu sau o strategie LOW COST, adica cu cheltuieli minime.

Este timpul sa va cresteti afacerea. Stabiliti un buget lunar pentru campania de publicitate, acesta poate fi folosit in 2 transe. Se poate incepe campania cu un buget mic si pe masura ce aveti rezultate, bugetul campaniei poate sa creasca. Ideal este ca o parte din profitul realizat sa fie folosit pentru promovare.


AVANTAJE:
1. Se plateste doar pentru potentialii clienti care va acceseaza pagina (PPC - pay per click).
2. Primiti un cupon GRATUIT in valoare de 200lei.
3. Campania este perfect targetata:
a. Este vizibila doar in regiunile, orasele pe care le doriti.
b. Puteti stabili un buget zilnic de cheltuieli.
c. Puteti alege zilele din saptamana cand anuntul este vizibil.
d. Puteti alege intervalul orar in care poate fi difuzata reclama cu site-ul dvs.
e. Poate fi oprita sau repornita cand se doreste.


Nu ezitati sa ne consultati pentru un audit pentru site-ul dvs. sau pentru consultanta de specialitate pentru promovare !



Freelancer • Web • Design
Sibiu  •  Romania

0741 676 866

webdesigndct@gmail.com